Reklama visur, net ir BlackJack žaidime

Verslas žino, kad be reklamos išgyventi faktiškai neįmanoma. Kai kurios prekėms ir paslaugoms reklama beveik draudžiama ar dalinai ribojama. Draudimų pastaruoju metu sulaukė azartiniai lošimai, tokie kaip BlackJack online ar ruletė, netgi fiziniai lošimo namai negali pernelyg atvirai reklamuotis, o seniai ribojama alkoholinių gėrimų, tabako reklama. Visgi, reklamuotis įmanoma, tačiau tam reikia gerokai labiau pasukti galvą ir atrasti efektyviausius būdus.

Siekiant maksimaliai naudos reklama turi būti tokia, kad tikrai atkreiptų dėmesį ir įsimintų potencialiems klientams, pirkėjams. Tad jei užsiimate tomis sritimis, kurios reklama ribojama ar netgi kone draudžiama, galų gale net jei Jūsų srityje žvėriška konkurencija, pirmiausiai susidarykite reklamos planą. Ir žinoma, numatykite tam atitinkamą biudžetą – pigiai prasisukti, ko gero, nepavyks. Patyrusių specialistų komanda yra labai svarbu, pamąstykite apie šios sferos guru, o ne imkitės savarankiškai – galiausiai vis tiek bus pigiau.

Kuomet turite aiškų reklamos planą, o Jūsų komandoje dirba reklamos asai – judam toliau. Tiesa, puiku jei asai dirba Jūsų komandoje, o ne tik tarpusavyje, tai yra, Jūs ir kiti įmonės darbuotojai, kurie gali būti naudingi reklamos kampanijoje, turi dirbti išvien su specialistais, tik taip galima tikėtis geriausio rezultato.

Reklama turi būti kuriama taip, kad atspindėtų Jūsų įmonės vizijas, misijas, produkto ar paslaugos geriausias savybes, tačiau ir neperlaužtų lazdos, tai yra – nevaidinkite geriausio iš geriausių, jei reklamuojate ekonominės klasės prekes. Įsivaizduokite, kaip juokingai atrodytų ypač pigaus alaus reklama, kurioje rodomi aukščiausios klasės verslininkai, politikai ir jų vakarėliai – pasijuoktumėte, galbūt reklama ir įsimintų, tačiau pardavimų tai, tikėtina, nepakeltų. Žinoma, kartais visus stereotipus sulaužo netikėta sėkmė, bet geriau ją suplanuoti – bus paprasčiau.

Įgyvendinus reklamos kampaniją nereikėtų „pakibti“ ties ja viena. Kuomet reklamuojamas vienas ir tas BlackJack online stalas ir krupjė, pristatomi tie patys privalumai – tai žmonėms pabosta ir anksčiau ar vėliau jie nustoja girdėti / matyti Jūsų reklamą, tad reguliariai vertėtų keisti reklaminius pranešimus, tekstus, sukurti įdomų, patrauklų, galbūt tęstinį scenarijų. Kaip dažnai keisti, kiek turi trukti ir pan. klausimai jau turėtų būti užduodami specialistams, kurie susipažino su Jūsų produkcija ir rinka, kurios dalį norite „atkąsti“.

Reklama – sudėtingas procesas, o kuomet ji ribojama laiku, vietomis ar netgi tiesiogiai draudžiama tai tampa rimtu iššūkiu net ir patiems geriausiems reklaminių kampanijų kūrėjams.