Rūbai internetu iš kitų šalių gali sukelti problemų

Radote elektroninę parduotuvę užsienyje, kurioje rūbai internetu parduodami patraukliausiomis kainomis? Nemanykite, jog tai bus pats pigiausias variantas apsipirkti už itin žemą kainą. Kai kurie užsisakantieji internetu retai kada pastebi galimas problemas, kurios kyla dėl prekių grąžinimo ir kitų atvejų. Perkant iš ne lietuviškų parduotuvių internete, būtina apžvelgti tam tikras galimas pasekmes, o tai ir norime padaryti šiame straipsnyje.

Pavyzdžiui, jums reikia palaidinės ir ją nusprendėte pirkti iš vienos užsienio rūbų parduotuvės. Jokia čia paslaptis – Lietuvoje daugumos parduotuvių prekybos apimtys yra kur kas mažesnės nei užsienio parduotuvių, todėl čia mažiau pasitaiko pardavėjų klaidų dėl prekių rūšiavimo, sandėliavimo bei paruošimo išsiųsti prekes klientui. Užsienietiškos parduotuvės pasižymi tuo, jog jos suteikia galimybę siuntas su klientų prekėmis atsiųsti ir į kitą pasaulio šalį. Būtent dėl šios priežasties šios parduotuvės turi kur kas daugiau klientų ir jų prekybos apimtys yra žymiai didesnės, todėl ir klaidų neretai pasitaiko. Trumpai tariant, yra nemaža tikimybė, jog jūs galite gauti net ne tą prekę kurią išsirinkote. Užsienio parduotuvės, kuriose rūbai internetu parduodami ir kitų šalių gyventojams, dažnai padaro klaidų, dėl kurių klientai negauna tam tikrų prekių visai arba gauna ne tai ką užsisakė. Pavyzdžiui, jūsų trokštamos palaidinės gali ir nebebūti sandėlyje, o tai pamatyti galite per vėlai, nes administruojant interneto svetainę, neretai yra atsiliekama nuo tikslaus laiko. Tokiu atveju rūbai gali būti pristatomi ne visi, o pinigų grąžinimas gali vėluoti jei apie šią jų klaidą patys nepranešite pardavėjams. Išsprendus prekių trūkumo klausimą ir susisiekus su pardavėju, pinigai yra grąžinami, tačiau atkreipkite dėmesį į aukščiau minėtą informaciją – dėl didesnių apimčių, viskas gali vykti kiek lėčiau negu perkant rūbus Lietuvoje.

Pinigų grąžinimas dėl netinkamo dydžio prekių neretai priverčia pirkėjus atmesti galimybę bandyti susigrąžinti sumokėtus pinigus. Lietuvoje pardavėjai yra įpareigoti atlyginti galimus nuostolius, kurie patiriami dėl pardavėjo kaltės, tačiau, jeigu rūbai internetu yra perkami iš užsienio valstybėse įsikūrusių parduotuvių, tai toks pinigų grąžinimas gali būti nuostolingas. Lietuvoje galioja vieni teisės aktai, todėl įprasta, kad galbūt jie nėra taikomi kitose šalyse. Paprasčiausiai supraskite, jeigu jūsų užsakytos palaidinės dydis neatitiko jūsų norimo dydžio, tai norint atgauti pinigus, jums teks išsiųsti prekę atgal, o tai reiškia tik vieną – papildomos išlaidos, kurios tikrai bus gerokai didesnės negu prekes grąžinant parduotuvei, kuri įsikūrusi Lietuvoje, nes siuntimas mūsų šalies ribose ir siuntimas į užsienio valstybes turi skirtingus tarifus, kurie gerokai skiriasi vienas nuo kito.

Vis dėlto jeigu nusprendžiate atgauti sumokėtus pinigus ar siekiate, jog jūsų drabužiai būtų pakeisti į reikiamą dydį, tai privalote žinoti, jog to padaryti greitai nepavyks. Turbūt suprantate kodėl – pristatymo terminas Lietuvoje yra žaibiškas, tačiau siunčiant siuntinį į kitą šalį, terminas būna gerokai ilgesnis ir pavyzdžiui jeigu siuntimas trunka 7 dienas, tai gauti siuntinį su reikiamu palaidinės dydžiu jūs galėsite maždaug po pusės mėnesio – kol jūsų gražinama prekė nukeliaus, ji dar ir turės būti išsiųsta pardavėjo, o juk dar neaišku kiek laiko truks kol pardavėjas tuo užsiims. Būtent dėl šių priežasčių vertėtų susimąstyti ar rūbai internetu iš užsienio šalių tikrai būtų geresnis variantas siekiant sutaupyti kuo daugiau lėšų. Siūlome nerizikuoti ir rekomenduojame tikrai patikimą internetinę drabužių parduotuvę, kurią galite rasti paspaude čia.